Întrebări frecvente

Plăți

Care sunt metodele de plată?

_____________________________________

Plată cu card de debit sau credit.


Acceptăm toate cardurile de debit și credit principale în magazinul nostru pe Shopify. Poți plăti ușor urmând acești pași simpli:

  1. La momentul checkout-ului, selectează opțiunea pentru plata cu card de debit sau credit.
  2. Introduceți datele cardului dvs., inclusiv numărul, data de expirare și codul de securitate.
  3. Confirmă plata.

Comanda ta va fi procesată imediat după confirmarea plății.

_____________________________________

Plată prin PayPal.


Poți plăti cu PayPal selectând opțiunea PayPal în momentul finalizării comenzii:

  • Dacă ai deja un cont PayPal, accesează cu e-mailul și parola ta și confirmă plata.
  • Dacă nu ai un cont PayPal, poți crea unul nou folosind cardul tău de credit sau preplătit. Trebuie doar să selectezi tipul de card, să introduci datele necesare și să confirmi plata.

Comanda va fi procesată imediat ce primim plata. Dacă returnezi marfa sau anulezi comanda, suma va fi rambursată în contul tău PayPal (sau pe cardul tău de credit dacă ai efectuat plata ca utilizator neînregistrat).

_____________________________________

Plată prin transfer bancar.


Poți efectua un transfer bancar folosind coordonatele bancare care îți vor fi furnizate în confirmarea comenzii și vor avea aceste instrucțiuni:

  1. Numele titularului contului (beneficiar)
  2. Codul IBAN al contului curent al beneficiarului
  3. Codul SWIFT/BIC al băncii (necesar pentru transferuri internaționale)
  4. Sumă de transferat

În descrierea transferului bancar va trebui să indici:

  • Număr de comandă

După ce ai efectuat plata, trimite o copie a chitanței la info@studiodanza.com, introducând ca referință numărul comenzii.

Termene:

  • Transferurile bancare interne sunt de obicei procesate în aceeași zi sau în termen de o zi lucrătoare.
  • Transferurile internaționale pot dura între 3 și 5 zile lucrătoare, în funcție de băncile implicate.

Comanda va fi preluată și articolele tale vor fi puse în producție doar după ce primim dovada plății prin email sau Whatsapp, sau după ce suma plătită ajunge în conturile noastre.

Această metodă de plată poate dura până la 3 zile lucrătoare pentru a fi procesată.

Plata online este sigură?

Toate datele introduse pe site-ul nostru sunt protejate de sisteme avansate de securitate și tehnologii de criptare, integrate în portofelele de plată precum PayPal și Shopify payments, utilizate pentru achizițiile online ale produselor noastre.

În niciun moment Studiodanza sau terți nu vor avea acces la informațiile referitoare la cardurile tale de credit sau la alte metode de plată alese în cadrul portofelelor. Confidențialitatea și securitatea ta sunt întotdeauna garantate.

Transport și Expediții

Unde se află expediția mea?

Când comanda ta va părăsi depozitele noastre, vei primi un email de confirmare a expedierii cu un link pentru a urmări coletul tău. Dacă nu primești acest email, poți verifica starea expedierii accesând contul tău și utilizând formularul de contact dedicat. Aici vei putea selecta numărul comenzii despre care dorești să afli poziția. Alternativ, poți trimite o cerere prin email la info@studiodanza.com, indicând numărul comenzii.

Cum pot schimba adresa de livrare?

Poți modifica adresa de livrare în orice moment accesând contul tău, intrând în profilul tău personal, făcând clic pe „Vizualizează adrese”. Aici poți înregistra una sau mai multe adrese de livrare, care vor fi disponibile în timpul procesului de achiziție.

Este, de asemenea, posibil să adăugați o nouă adresă de livrare în timpul procesului de achiziție; va fi afișată adresa actuală de expediere, cu opțiunea de a adăuga o nouă adresă sau de a actualiza pe cea existentă.

Am făcut o comandă cu adresa de livrare greșită

Dacă ai observat că ai introdus o adresă de livrare greșită, contactează-ne imediat. Poți trimite o cerere de corectare prin email la info@studiodanza.com cu numărul comenzii și noua adresă corectă.

Dacă comanda nu a fost încă expediată, vom modifica adresa de livrare. Dacă comanda a fost deja expediată, îți recomandăm să contactezi curierul folosind numărul de urmărire furnizat, pentru a vedea dacă este posibil să redirecționezi pachetul la adresa corectă.

Amintește-ți, este întotdeauna posibil să actualizezi adresele tale de livrare viitoare accesând contul tău și modificând informațiile în secțiunea "Vizualizează adrese"

Comenzi

De ce trebuie să creez un cont?

Pentru a putea procesa comenzile tale, avem nevoie de câteva informații despre tine, cum ar fi adresa de livrare, adresa de facturare, e-mailul tău și alte detalii esențiale.

Crearea unui cont pe Studiodanza îți permite să accesezi toate serviciile noastre: să urmărești pachetul tău, să returnezi produsele, să vizualizezi comenzile anterioare și multe altele.

Informațiile tale personale sunt utilizate exclusiv pentru relația ta comercială cu Studiodanza. Nu vor fi niciodată partajate sau vândute terților și le poți modifica oricând prin gestionarea contului tău online. În plus, poți solicita eliminarea completă a informațiilor tale din baza noastră de date în orice moment.

Securitatea informațiilor tale personale este prioritatea noastră:

  • Protecție avansată: Datele tale sunt păstrate în siguranță, criptate și accesibile doar prin sisteme informatice cu acces limitat, situate în structuri protejate de măsuri de securitate fizică.
  • Apărare împotriva intruziunilor: Utilizăm sisteme de protecție avansate și tehnologii de criptare pentru a ne asigura că informațiile tale nu pot fi sustrase în mod necorespunzător. Securitatea datelor tale personale și bancare este fundamentală pentru noi.
  • Tratare legală: Nu împărtășim informațiile pe care ni le furnizezi fără consimțământul tău explicit. Protejăm confidențialitatea ta cu aceeași atenție cu care ne protejăm pe a noastră.

Cum pot plasa o comandă?

Mergi la produsul care te interesează și apasă pe butonul „PERSONALIZEAZĂ”.

Se va deschide imediat o fereastră în care vei putea personaliza culoarea, materialul, mărimile, cantitatea și alte atribute disponibile pentru acel produs.

Odată ce ai finalizat alegerile, apasă pe butonul „ADĂUGAȚI ÎN COȘ”. Această acțiune va adăuga produsul personalizat în coșul tău.

În cele din urmă, accesează coșul și urmează procedura ghidată pentru a finaliza achiziția.

Este necesar să fiți înregistrați pe site pentru a efectua o comandă?

Nu, nu este obligatoriu să te înregistrezi pentru a efectua o achiziție. Poți cumpăra și ca oaspete, iar noi vom folosi datele pe care le furnizezi doar pentru gestionarea facturării și livrării. Dacă dorești să primești informații despre comanda ta fără a fi înregistrat, ne poți trimite un e-mail la info@studiodanza.com.

Cu toate acestea, înregistrarea oferă numeroase avantaje:

  • Monitorizarea comenzilor: Verifică starea comenzilor și a livrărilor tale în orice moment.
  • Gestionarea datelor: Modifică cu ușurință datele tale personale și adresele de livrare și facturare.
  • Oferte și promoții: Abonează-te la ofertele noastre comerciale pentru a rămâne la curent cu ultimele promoții.
  • Oferte personalizate: Creează oferte direct din coș.
  • Acces la prețuri rezervate: Școlile de dans și magazinele pot solicita un cont cu prețuri și oferte speciale.
  • Recenzii produse: Lasă recenzii pentru produsele achiziționate.
  • Gestionarea rambursărilor: Vizualizați și gestionați note de credit și rambursări.
  • Asistență clienți: Deschide un tichet de asistență pentru comenzile tale.
  • Documente în PDF: Descarcă facturile și notele de credit în format PDF oricând.
  • Istoric comenzi: Accesează istoricul comenzilor tale și reordonează ușor.
  • Liste de dorințe: Creează liste de dorințe pentru produsele pe care vrei să le achiziționezi în viitor.

Înregistrarea este ușoară și îți permite să gestionezi totul într-un mod simplu și convenabil!

Pot modifica sau anula o comandă deja plătită?

Odată ce o comandă a fost plătită, nu mai poate fi modificată. Modificările pot fi efectuate doar cât timp produsele rămân în coș; în interiorul coșului poți actualiza comanda sau o poți anula complet.

Dacă dorești să anulezi o comandă deja plătită, poți face acest lucru doar dacă comanda nu a fost încă procesată. Pentru a solicita anularea, accesează contul tău și folosește formularul de contact pentru a selecta numărul comenzii pe care dorești să o anulezi. Alternativ, poți trimite o cerere prin email la info@studiodanza.com, indicând numărul comenzii de anulat.

Sunt o companie, pot comanda cantități mari?

Da, desigur! Pentru comenzi de cantități mari, poți solicita o ofertă personalizată. Trebuie doar să ne contactezi prin formularul de contact sau să trimiți un email la info@studiodanza.comVom fi fericiți să te asistăm și să îți oferim cele mai bune condiții pentru comanda ta.

Ghid de mărimi

Calculatorul de mărime garantează mărimea corectă?

Calculatorul nostru de mărimi Calcolatore di Taglia este un instrument conceput pentru a te ajuta să alegi mărimea potrivită cu o precizie de 99%. Cu toate acestea, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele erori de mărime în comenzi. Pentru informații despre politica noastră de returnări și rambursări, consultă secțiunea „RETURNĂRI ȘI RAMBURSĂRI”.

Mărimea recomandată de calculator este specifică pentru îmbrăcămintea de dans marca Studiodanza, realizată din țesături elastice, și garantată pentru corpuri cu proporții standard. Chiar și în cazuri de proporții neobișnuite (ex. persoane foarte scunde și supraponderale), calculatorul oferă o mărime adecvată, dar în aceste cazuri, este recomandabil să consultați și Tabelul nostru de Măsuri.

Pentru a utiliza corect calculatorul de mărime, îți recomandăm să urmezi indicațiile din secțiunea "Cum să iei măsurile".

Cum se iau măsurile?

Pentru a obține măsurătorile precise, urmează aceste indicații simple:

  1. Purtați lenjerie intimă: Măsurătorile trebuie luate în centimetri, menținând metrul lipit de corp. Asigurați-vă că purtați doar lenjerie intimă pentru o măsurare precisă.
  2. Poziție corectă: Stai în picioare în poziție verticală, fără să te încordezi, și folosește un metru de croitorie, de preferință din țesătură moale sau cauciuc flexibil.
  3. Circumferința pieptului: Așezați metrul pe cel mai proeminent punct al pieptului, trecându-l pe sub brațe și în jurul spatelui, fără a strânge.
  4. Circumferința taliei: Așează metrul în jurul celei mai înguste părți a trunchiului (talie). Ține metrul bine întins, dar fără a strânge și marchează punctul cu o bandă.
  5. Circumferința bazinului: Măsurați în jurul celui mai proeminent punct al bazinului, menținând metrul în poziție orizontală și fără a strânge.
  6. Giro-cavallo sau „Măsura Ou”: Această măsură este esențială pentru a folosi Calculatorul nostru de Mărime. Fă un tur complet al bustului începând de la umăr, trecând prin zona inghinală și revenind la umărul de unde ai pornit.

Pentru mai multe detalii, poți face clic aici pentru a deschide pagina completă pe „CUM SĂ IEI MĂSURILE”.

Cum aleg mărimea potrivită?

Pentru a te ajuta să alegi mărimea corectă, pe pagina de personalizare a produsului, în secțiunea „Mărime” vei găsi un buton numit „CALCULEAZĂ MĂRIMEA”. Acest instrument te va ghida în alegerea mărimii potrivite pentru tine.

În plus, poți verifica mărimea consultând TABELUL DE MĂSURI, disponibil și în secțiunea de alegere a mărimii.

Dacă ai nevoie de instrucțiuni despre cum să iei corect măsurătorile pentru a le introduce în calculator, vizitează pagina „CUM SĂ IEI MĂSURILE”.

Returnări și Rambursări

Pot face o returnare?

Poți returna un produs în termen de 14 zile de la data achiziției, dar doar pentru articolele disponibile în stocurile noastre.

Nu este posibil să returnați articole realizate la comandă în culori și țesături personalizate.

Pentru detalii suplimentare despre condițiile de returnare și rambursare, consultă secțiunea dedicată „RETURNĂRI ȘI RAMBURSĂRI”.